23 Kasım 2009 Pazartesi

İNGİLTERE


Yıl 2009 Londra’dayım. Thames nehrindeki gemilerden biriyle tura çıktım. Londra’da , cappuccinosu buradan güzel olan hiçbir yer yoktur. Ve yanındada ingiliz kurabiyeleri, daha ne isterim. 5 çayı muhabbetleri, manzara, huzur...


Yıl 2008 Londra'dayım. Gezmekten çok yoruldum çokta susadım. Açık hava ısıtıcılarıyla ısıtılmış, yeniyıla hazırlık yapan, ışıklandırılmış cafeye oturdum. Afiyet olsun...


Yılbaşına hazırlıklar ve Londra'da ışıklandırılmış güzel cafe. Burada 2 büyük dilim yaş pasta yedim.

Yıl 2007 Londra’dayım. Dünyaca ünlü Harrods mağazasında gezerken, çok yüksek perdeden söylenen güzel bir şarkı duydum. Herhalde sesi sonuna kadar açmışlar, böyle olmaz diye düşündüm. Koşup gittiğimde birde ne göreyim, İtalyan operet aryalar söylüyor. Önce aşçı söylüyor sandım. Çünkü sağdaki aşçılar yapıp eline veriyor, solda görünen aşçı devam ediyor. Ellerde pizza, dudaklarında arya. Bravo,bravo... Reklamın böylesine benden tam puan :)))


Ünlü Harrods mağazasında balık satış reyonu. Acaba ben balıkçı yerine müzeye mi geldim. Denizkızı heykellerinin ortasındaki balık ve deniz ürünleri, satışa sunulmuş. Ne kadar güzel, ne estetik, bravo! Mecburen balık alacağız.


Harrods mağazasında çay satış yeri. Bu reyonda karşıda görüldüğü gibi bir vitrin kurulmuş ve içinde çay saati canlandırılmış.

Satıcıdan ünlü 'arap yasemini' çayını istiyorum. Adı bu, ama bu çay Çin'de yetişiyormuş. Boyutu kabuklu ceviz kadar ve ona benzer aynı renkte birşey. Ama kaynar suya koyduğunuzda taç gibi çiçek açıyor. Değişik türleride var. Tadı maalesef yasemin gibi değil, ıhlamur gibi birşey. İnsanı rahatlatıyor. Haydi, alıp içelim. Relax...

Soho'da bir Çin restaurantı. Bu restaurantta çok meşhur yemekler var. Bazıları Çin yemeklerini pek sevmez ama burada, fırında çin ördeğini herkes çok beğeniyor... :(( Ayrıca çok ince yaptıkları pirinç ekmekleri çok güzel.

1 yorum:

  1. harrods daki çikolata kafeyi göremedim. Oranın resimleri yok mu?

    YanıtlaSil