7 Ağustos 2012 Salı

ERIC METE PASTASI

Tomurcuk'um Eric Mete için yaptığım Baby Shower (Aile Partisi) ve Dua Günü Pastasını sunuyorum.

DOLPHİN. Eric Mete yani benim Dolphin'im için yaptığım yaş pasta.


 Eric Mete'nin alerjisi olduğu için, bu pasta özel hazırlandı. İçi tamamen organik olduğu gibi, gıda seçimi de özeldir.
Bu pastayı beyaz yaptım. İçinde yumurta ve sütlü ürünler kullanılmamıştır. Sadece (pirinç sütü+buğday nişastası+un)' dan özel olarak çok zor bir şekilde üretilmiştir
 Bu zor şartlarda hazırlanan pasta, benim Tomurcuk'um ve alerjisi olan tüm çocuklar içindir.

   

Gerçekten çok güzel bir pasta oldu. Eric Mete sen çok yaşa, sağlıklı yaşa...
                        ----------------------------------------------------------
Şimdi de Eric Mete'nin Dua Günü ve Baby Shower Partisindeki; Eric Mete hariç, Doruk ve diğer konuklar için yaptığım şirin , neşeli yaş pastayı sunuyorum.
ERIC METE


Bu pasta görüldüğü gibi çok komik. Güler yüzlü Eric Mete bu pastanın yapıldığı tarihte hep kaşlarını çatıp, surat astığı için bu konsepti seçmiştim. Hah haaa!.. (Pasta dizaynları kendime aittir.)



Bu pastanın içi tamamen çikolatalı olup, tad olarak da oldukça lezzetlidir.


İyi ki doğdun Eric Mete, iyi ki benim Tomurcuk'um oldun. Hep sağlıklı, hep mutlu uzuun yaşa!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder